11 January 2013

““ရာဘာစက္ရံုအလုပ္၂၀၀ ေက်ာ္ ယာယီသေဘာတူညီခ်က္ရသျဖင့္ အလုပ္ျပန္ဆင္း”






           
    မင္းဘခက္  ၂၀၁၃ ဇန္န၀ါအရီ ၁၁
      ထိုင္းႏိုင္ငံေတာင္ပိုင္း စူရတ္ဌာနီ ကီလို ၁၈တြင္ ရွိေသာ VONBUNDIT  CO,LTD ရာဘာကုမၸဏီတြင္လုုပ္အား ခ တုိးျမွင့္မေပးသျဖင့္ အလုပ္သမား ၂၀၀ ခန္ ့က အလုပ္မဆင္းပဲ ၂ ရက္တိုင္ တိုင္ ဆန္႔က်င္ေန ခဲ့ၾကရာမွ ယေန႔တြင္အလုပ္ ရံုႏွင့္ ေျပလည္မႈရရွိ သြားသျဖင့္ အလုပ္ျပန္ဆင္ၾကၿပီးျဖစ္ေၾကာင္းအလုုပ္သမားမ်ား ကေျပာသည္။


 
      အလုပ္သမားကိုေအာင္ခ်ိဳ၀င္က “လုပ္အားခ   ေတြ  တိုးမေပးဘူး။ က်ေနာ္တို ့ အလုပ္မဆင္းပဲ ေနေတာ့ အလုပ္ရံု  ပိတ္ထားရတယ္။ က်ေနာ္တို ့ဒီေန ့ဆႏၵျပ မယ္လို ့စဥ္းစားထားတာ၊ အကူညီေတြရွာရင္းရွာရင္း ဘန္ေကာက္  အေျခစိုက္ ထိုင္းႏိုင္ငံေရာက္ ျမန္မာႏိုင္ငံသားမ်ားအဖြဲ ့MAT က ဒါရိုက္တာ ဦးေက်ာ္ေသာင္း နဲ ့ အဆက္အသြယ္ရတယ္။ သူက က်ေနာ္တို ့ကို အႀကံေပးတယ္။ က်ေနာ္တို႔ တရား၀င္ အလုပ္သမားေတြရဲ႕ အခြင့္အေရးနဲ ့က်ေနာ္တို႔ မွန္ေပမယ့္ လုပ္ရပ္မမွားဖို ့  လုပ္နည္း လုပ္ဟန္ကို က်ေနာ္တို ့ကိုေျပာျပတယ္။မန္ေနဂ်ာနဲ ့ ညွိႏႈိင္းလို ့အဆင္ေျပ သြားပါ တယ္။ခုညဆိုင္းက်ေနာ္တို ့ဆင္းေနၿပီ၊ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္”ဟု ၀မ္းေျမာက္စြာ   ေျပာ ဆိုသည္။
MATအဖြဲ ့ကဦးေက်ာ္ေသာင္းက“က်ေနာ္တို႔ ေတာ္ လို႔ အဆင္ေျပသြားတာမ ဟုတ္ပါ ဘူး။ အလုပ္သမားေတြ ကံေကာင္းသြားတာပါ။   က်ေနာ္တို ့ဖုန္းနဲ ့၀င္ေျပာလိုက္ တာနဲ ့ခုလို အဆင္ေျပသြားတာေတြရွိသလိုအလုပ္သမား၀န္ႀကီး နဲ ့တည့္တည့္ရွင္း တာေတာင္မေအာင္ျမင္ခဲ့တာေတြ ရွိပါတယ္။အဓိကကေတာ့တရား၀င္အလုပ္ သမားေတြ အတြက္ဘန္ေကာက္ အေျခစိုက္  ျမန္မာ သံရံုး က ထိထိေရာက္ေရာက္ လုပ္လာဖို႔ လိုအပ္ေန ပါေသးတယ္။အစိုးရကိုယ္တိုင္ ကိစၥရပ္ေတြကို ႏိုင္ႏိုင္ နင္းနင္း ကိုင္တြယ္ ေျဖရွင္းမွ က်င္းမွာပါ” ဟု အႀကံျပဳေျပာဆိုသည္။