22 November 2014

ထိုင္းပုလိပ္မွ မတရားဖမ္းစီးခံရေသာ ျမန္မာအလုပ္သမားတစ္ဦးအား MATအဖြဲ႕မွ ကယ္တင္


သတင္း= သားႀကီး

ယေန႔ ေန႔လည္ပိုင္းက စမြတ္စာခြန္ခရိုင္၊ မဟာခ်ဳိင္ၿမိဳ႕ရွိ၊ ထိုင္းယူနစ္အလုပ္ရံုတြင္ ညဂိုဏ္းအလု ပ္ လုပ္ေနေသာ ျမန္မာႏုိင္ငံ တနသၤာရီတိုင္း၊ ထား၀ယ္ၿမိဳ႕နယ္ ေရႊေခ်ာင္ေက်းရြာေန ေမာင္ေအာင္သူၿဖိဳး အား မဟာခ်ဳိင္ၿမိဳ႕ရွိ ပုလိပ္မ်ားမွ ျမင္းေဆး(ရာဘ) သံုးစြဲသည္ဟု အေၾကာင္းျပခ်က္ျဖင့္ မတရားဖမ္းစီးမႈျဖစ္ပြား ခဲ့ပါသည္။

အဖမ္းစီးခံရသူ ေမာင္ေအာင္သူၿဖိဳး၏ အစ္မျဖစ္သူမွ MATအဖြဲ႕သို႕ ဆက္သြယ္ အကူ ညီေတာင္းခံလာ သျဖင့္ ထိုင္းႏုိင္ငံေရာက္ ျမန္မာႏုိင္ငံသားမ်ားအဖြဲ႕ (MAT မဟာခ်ိဳင္ရံုး)မွ သတင္းလက္ခံရတာနဲ႕ အခ်ိန္ မဆိုင္းပဲလိုက္လံကူညီ ေဆာင္းရြက္ေပးခဲ့သည္ဟု သတင္းရရွိခဲ့ပါသည္။



“က်ေနာ္က ညဂိုဏ္သမားဆိုေတာ့ မနက္အလုပ္ျပန္တာနဲ႕ အခန္းမွာ အိပ္ေနတုန္ ႕ေန႕လည္ ၁၂နာရီေလာက္ အခန္းတံခါးကို ခပ္ျပင္းျပင္းလာေခါက္ တယ္ က်ေနာ္လည္သြားဖြင့္ေပးလိုက္တယ္. အခန္းထဲ၀င္လာၿပီးေမႊေႏွာက္ၿပီး ဘာေတြရွာမွန္းမသိဘူး လုိက္ရွာတယ္ ေနာက္ေတာ့ အခန္းထဲက မီးျခစ္အပ်က္ေတြ ၃လံုးေလာက္ယူၿပီး က်ေနာ္ကို ျမင္းေဆး(ရာဘ)ရႈတယ္ဆိုၿပီး အတင္းဓမၼဖမ္းေခၚတယ္ အဲဒါနဲ႕ က်ေနာ္ဘာမွမလုပ္ဘူး က်ေနာ္ကိုမဖမ္း နဲ႕ေျပာတာ က်ေနာ္ကို ေခါင္းကို ဓာတ္မီးနဲ႕ရိုက္ၿပီး အတင္းဖမ္းေခၚသြားတယ္. ..ကားေပၚေရာက္ေတာ့ က်ေနာ္ကို ဘတ္ေငြငါးေထာင္(၅၀၀၀Bhat)ေတာင္း တယ္ က်ေနာ္ကဘာလို႕ေပးရမွာလည္ က်ေနာ္ဘာမွမလုပ္တာ က်ေနာ္မေပးႏုိင္ ဘူးေျပာတယ္..အဲဒါနဲ႕ မဟာခ်ဳိင္ေစ်းက ပုလိပ္ရံုေရာက္ေတာ့ က်ေနာ္ကို အခ်ဳပ္ထဲသြားေနရမယ္ေျပာျပန္တယ္.. က်ေနာ္ဘာအျပစ္မွမရွိပဲ က်ေနာ္ ဘာလို႕ေနရမွာလည္ ေျပာတယ္ အဲဒါနဲ႕ က်ေနာ္ကိုပုလိပ္ရံုက ၄ထပ္မွာ ထားၿပီး က်ေနာ္အစ္မကို ဖုန္းဆက္ေခၚတယ္ ေငြေတာင္းမလို႕...က်ေနာ္အစ္မက MATအဖြဲ႕ကို ဖုန္းဆက္အကူညီေတာင္းလိုက္တာ MATအတြင္းေရးမွဴး ကိုခိုင္ႀကီး၊ကိုေအာင္ဆန္းဦး၊ ကိုေစာေမာင္တို႕ေရာက္လာၿပီး ကူညီေျဖရွင္းေပးလို႕ က်ေနာ္ပိုက္ဆံမကုန္ပဲနဲ႕ ျပန္လႊတ္လာခဲ့ရပါတယ္ က်ေနာ္ မတရားအဖမ္းခံရတာကို လိုက္လံကူညီေပးတဲ့ MATအဖြဲ႕သားေတြ အားလံုးကို ေက်းဇူးတင္ပါ တယ္”” ဟုေျပာဆိုခဲ့ပါသည္။

ယခုျဖစ္စဥ္ကဲ့သို႕ ျဖစ္ရပ္မ်ဳိးသည္ အဆိုပါေဒသ၌ ျဖစ္ေလ့ျဖစ္ထရွိေသာ ျဖစ္စဥ္တစ္ခုကဲ့သို႕ျဖစ္ေနေၾကာင္း ကို ဘန္ေကာက္ၿမိဳ႕အေျခစိုက္ ထိုင္းႏိုင္ငံေရာက္ ျမန္မာႏိုင္ငံသားမ်ားအဖဲြ႔ အတြင္းေရးမွဴးကိုခိုင္ႀကီးမွ ..............
“ထိုင္းတစ္ႏိုင္ငံလံုးမွာ မဟာခ်ဳိင္ေဒသက အဆိုးဆံုးေျပာရမွာပဲ ဒီကပုလိပ္ေတြက နည္းအမ်ဳိးမ်ဳိး နဲ႕ ျမန္မာ အလုပ္သမားေတြကို ဖမ္းစီးေနတာ ဆယ္စုႏွစ္တစ္ခုေတာင္ ေက်ာ္ေနၿပီး ဥပမာ ေစ်း၀ယ္တဲ့ စာရင္းေတြ စာအုပ္ကိုလည္ ခ်ဲစာအုပ္ပါလို႕ ဖမ္းလိုဖမ္းနဲ႕ က်ေနာ္တို႕ သိရတဲ့အမႈေတြေတာင္အမတန္ မ်ားေနၿပီး ဆိုေတာ့ က်ေနာ္တို႕မသိတဲ့ ေနရာေတြမွာ မတရားသျဖင့္ အဖမ္းစီးခံေနရတဲ့ ျမန္မာအလုပ္ သမားေတြ ဘယ္ေလာက္ေတာင္ မ်ား ေနမလည္ ဆိုတာ မခန္႕မွန္ႏိုင္ေအာင္ ပါပဲဗ်ား.. က်ေနာ္တို႕အဖြဲ႕မွာ လာေရာက္ အကူညီေတာင္းတယ္ဆို က်ေနာ္တို႕ ခ်က္ခ်င္းလိုက္လံကူညီေဆာင္ ရြက္ေပး ပါတယ္ အခုကိစၥမွာလည္ က်ေနာ္တို႕ သိရတာနဲ႕ခ်က္ခ်င္း ပုလိပ္ရံုကိုလိုက္သြားတယ္ အမႈျဖစ္စဥ္ ကို ေမးျမန္တယ္... ပုလိပ္က သူ႕အခန္းကေန ျမင္းေဆး(ရာဘ)ရႈတဲ့ စကၠဴပုိက္နဲ႕ မီးျခစ္၃လံုးေလာက္ေတြ႕ တယ္ေပါ့ အဲဒါနဲ႕ က်ေနာ္ လည္ ေကာင္ေလးကို ေမးျမန္တယ္ မင္း ျမင္းေဆး (ရာဘ) ရႈသလားေပါ့.. ေကာင္ေလးက က်ေနာ္မလုပ္ပါ ဘူး ဦးရယ္တဲ့ ဒါဆိုလည္ ပုလိပ္ကို ကယ္ သူကေတာ့ ဘာမွမလုပ္ဘူး သိလည္မသိဘူးေျပာ တယ္ အဲဒီေတာ့ ေကာင္ေလး တကယ္သံုးလား မသံုးလားဆိုတာ သိေအာင္ ဆီးစစ္လိုက္ဗ်ား တကယ္ လို႕ သံုးတယ္ ဆို ဥပေဒအတိုင္းေဆာင္ရြက္ပါ ဘာမွအျပစ္မရွိဘူးဆို အခုခ်က္ခ်င္းလႊတ္ေပးပါ လို႕ က်ေနာ္ေျပာ လိုက္တယ္... ပထမေတာ့ ေဆးရံုမွာသြားစစ္မယ္ ဘာညာနဲ႕ေျပာေန တယ္ ေနာက္ေတာ့ သူ႕အိတ္ထဲက ဆီးစစ္တဲ့ ဟာနဲ႕ စစ္လုိက္တာ ဘာမွမေတြ႕ရ ဘူး.... . အဲဒီေတာ့ေကာင္ေလးလည္ ခ်က္ခ်င္းလႊတ္ေပး လိုက္ရတယ္” ဟု ေျပာၾကား ခဲ့ပါ သည္။

စမြတ္ဆာခြန္ခရိုင္၌ ျမန္မာအလုပ္သမား ၄သိန္းခန္႕ရွိသည္ဟုသိရၿပီး အဆိုပါေဒသ၌ ေနထိုင္ အလုပ္လုပ္ေနၾကေသာ ျမန္မာအလုပ္သမားမ်ားကို ထိုင္းပုလိပ္မ်ားမွ မတရားဖမ္းစီးျခင္းခံေနရ သည့္အျပင္ ေဒသအေခၚ နက္ကလိန္ (ခ) လမ္းဓားျမမ်ားမွ အုပ္စုဖြဲ႕လုယက္ျခင္းမ်ား သက္ျဖက္ျခင္း မ်ားကိုလည္ေန႕စဥ္နဲ႕အမွ် ခံေန ရသည္ဟု သတင္းရရွိပါသည္။